REGULAMIN

Dla tematów nie mieszczących się w tematyce innych tablic

Moderatorzy: mfra, Admin

REGULAMIN

Postprzez mfra » Pią Lip 05, 2013 11:56

Poniższy regulamin jest oparty na zasadach netykiety i dobrego wychowania. Każdy użytkownik forum powinien instynktownie wyczuwać, co jest dozwolone, a co nie.

I. Postanowienia Ogólne
1. Zabronione jest posiadanie więcej niż jednego konta przez użytkownika.
2. Zabronione jest obrażanie innych użytkowników, używanie słów powszechnie uznawanych za wulgarne i odwoływanie się do podziałów rasowych, religijnych etc.
3. Zabronione jest zamieszczanie na forum treści niezgodnych z polskim prawem oraz podawanie do nich odnośników.
4. Zabronione jest propagowanie treści niedozwolonych dla osób poniżej 15 roku życia, ze szczególnym uwzględnieniem treści brutalnych i/lub pornograficznych w każdej postaci oraz podawanie linków prowadzących do takich treści.
5. Moderator ma prawo zmienić login użytkownika, usunąć jego avatar, zdjęcie osobiste i/lub podpis, jeśli są one niezgodne z regulaminem.
6. Zabronione jest reklamowanie swoich stron www poza wyznaczonymi do tego miejscami.
7. W każdej sytuacji nieuwzględnionej w regulaminie decydujący głos należy do Administratora.

II. Zakładanie tematu, pisanie postów
1. Nowy temat można założyć dopiero po upewnieniu się, że nikt wcześniej nie stworzył podobnego.
2. Zabronione jest umieszczanie tematu w niewłaściwym dziale bądź tworzenie tego samego wątku w kilku podforach jednocześnie.
3. Zabronione jest pisanie postów niewiele wnoszących do tematu, składających się z jednego lub kilku słów, samych emotikon etc.
4. Zabronione jest pisanie postów niezwiązanych z tematem (tworzenie off-topiców).
5. Zabronione jest pisane postów w całości wielkimi literami, kolorem, zmienioną czcionką itp. Tego typu opcje można stosować jedynie w celu wyróżnienia części swojej wypowiedzi.
6. Zabronione jest dublowanie postów (pisanie nowego posta bezpośrednio pod swoją ostatnią wypowiedzią). Jeśli chcesz coś dodać - użyj opcji „edytuj”.
7. Tematy na forum to nie miejsce dla prywatnych dyskusji. Do kontaktu z konkretnym użytkownikiem służą prywatne wiadomości.
8. Staraj się przestrzegać zasad ortografii oraz interpunkcji.

III. Podpis
1. W podpisie można użyć max. 2 kolorów (dotyczy tekstu oczywiście). Jeśli jednak nie będą to jaskrawe kolory, rzucające się w oczy - Moderator może (nie musi) zwiększyć pozwolenie do 4 kolorów.
2. Żadna grafika umieszczona w podpisie nie może przekraczać 100px w wysokości.
3. Żadna grafika umieszczona w podpisie nie może przekraczać 500px w szerokości.
4. W podpisie można umieścić max. 2 grafiki o łącznej wartości nieprzekraczającej dopuszczalnych wymiarów grafik (500x100px).
5. Cały podpis nie powinien przekraczać ok. 150px wysokości.
*************************************************
Michał Frączek
Sales Solutions Manager
*************************************************
Awatar użytkownika
mfra
Stały bywalec
 
Posty: 882
Rejestracja: Czw Cze 09, 2005 12:08

Wróć do Worek

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość